Telefon : +36704194448

Ft HUF
Kosár(0)
Összesen:0 Ft
A kosár üres


A K&L Safety Kft. webáruházán keresztül történő vásárlással kapcsolatos főbb információk :

A K&L Safety Kft. (a továbbiakban: KL-SAFETY) történő online vásárlás esetére kizárólag az alábbi általános szerződési feltételeknek
a https://www.kl-safety.hu honlapon közzétett, a rendelés időpontjában a honlapon található változata érvényes.

1.1.A webáruházon keresztül történő vásárlás során a vásárló és a K&L Safety Kft. között jön létre szerződés, melynek

székhelye: 5121 Jászjákóhalma Bethlen Gábor út 18/A
cégjegyzékszáma: 10-09-029356
adószáma: 14724932-2-16
telefon: +36704194448
telefax: +3617002372
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

1.2. A KL-SAFETY.HU webáruházában történő vásárlások során megkötésre kerülő szerződések nyelve a magyar.

1.3. A megrendelése elküldését megelőzően a vásárló regisztrációja szükséges az alábbiak szerint:
Regisztrálni a honlapon lévő „Bejelentkezés” pontra  kattintva,  a kért adatok megadásával lehet.
A kért adatok megadása után, a regisztráció a vásárló által történő jóváhagyását követően a vásárló által megadott e-mail címre a KL-SAFETY.HU visszaigazoló e-mailt küld,
melyben megerősíti a regisztráció megtörténtét és tájékoztatást nyújt, hogy a vásárló hol tudja a későbbiekben megváltoztatni a regisztrációkor megadott adatait.
A regisztráció megtörténte után a vásárló a regisztrációkor megadott e-mail címével és jelszavával beléphet a KL-SAFETY.HU webáruházába.

1.4. A webáruházban az regisztrálhat illetve rendelhet, aki betöltötte 18. életévét.
A megrendelések leadása a webáruházban elektronikus úton és telefonon (a ügyfélszolgálat segítségével) lehetséges.
Faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket is elfogadunk.

1.5. A webáruházban feltüntetett árak nem minősülnek ajánlattételnek, azok csupán tájékoztató jellegűek.

A webáruházban megvásárolható termékek árai forintban értendők és a törvényes mértékű általános forgalmi adót tartalmazzák.
A webáruházban található árak a webáruházban leadott rendelésekre érvényesek.
A webáruházban közzétett különböző akciók csak a webáruházban való rendelés feladása esetén érvényesek.
Amennyiben technikai hibából kifolyólag téves ár vagy már nem kapható termék, már nem érvényes akciós termék, ajánlat jelenik meg a webáruházban, illetve, ha nem áll épp rendelkezésre a megrendelt mennyiség
valamely termékből, a csomag elküldése előtt a KL-SAFETY.HU a vásárlóval történő egyeztetés érdekében a vásárló által megadott telefonon, vagy e-mail-ben megkeresi a vásárlót.
Az ilyen megrendelések esetén csak az egyeztetés után, a vásárló beleegyezésével tekinti a KL-SAFETY.-HU érvényesnek a leadott megrendelést.
A webáruházban fennálló technikai problémák miatt felelősséget nem vállalunk.

A szerződés megkötése / Rendelés :

A webáruházon keresztül történő vásárlás lépései:

  1. lépés: KOSÁR: Termék / termékek elhelyezése a kosárba.
  2. lépés: BELÉPÉS: Regisztráció vagy Regisztráció nélküli/ belépés a KL-SAFETY.HU webáruházába.
  3. lépés: SZÁLLÍTÁS & FIZETÉS: Szállítási és fizetési mód megadása. Számlázási és szállítási cím megadása
  4. lépés: ÖSSZESÍTÉS: A megrendelés összesítése. A kosár tartalmának, a szállítási és fizetési módnak és a szállítási címnek az ellenőrzése.

A vásárló által kiválasztott termékre vonatkozó vételi ajánlata akkor minősül a Deichmann-nal közölt ajánlatnak, amikor az online rendelés során a vásárló az ott kért adatokat megadta és az 5. lépésben rákattint a „Megrendelés megerősítése" gombra.

5. lépés: A megrendelés jóváhagyása és a megrendelési folyamat lezárása.

A vásárló rendelésének elküldését követően, a KL-SAFETY.HU e-mail üzenetet küld "feldolgozás alatt"a vásárló részére, amelyben visszaigazolja, hogy a KL-SAFETY.HU megkapta a rendelést és felsorolja annak részleteit (kézhezvétel igazolása).
A vásárló az adott és még nem teljesített rendelése státuszát a „Bejelentkezés" menüpontban a „Megrendeléseim" pontban követheti nyomon.
Amennyiben a vásárló webáruházon keresztül történő vásárlása során megadott adatok elektronikus rögzítésére hibásan kerül sor, annak kijavítását a vásárló a KL-SAFETY.HU részére, az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre történő e-mail küldésével, illetve telefonon az alábbi számon hívható: +36704194448  (H-P : 8-16) kérheti.
Amennyiben a megrendelési és kiszállítási folyamat során még lehetséges, a KL-SAFETY.HU megpróbálja minél hamarabb kijavítani a felmerült hibát.
A vásárlót a KL-SAFETY.HU e-mailben vagy telefonon értesíti a hiba kijavításával kapcsolatban. A vásárló tudomásul veszi, hogy az általa megadott hibás illetve téves adatokból eredő esetleges hibás teljesítésért a KL-SAFETY.HU nem vállal felelősséget.

A vételár megfizetése, szállítás és költségek :

4.1. Fizetési módok
A fizetés történhet előre utalással vagy utánvéttel.
Utánvételes rendelés esetén: A Vevő a megrendelés teljes összegét a terméket kiszállító futárszolgálat munkatársának készpénzben teljesíti.

Mivel a futárszolgálat csak készpénzt fogad el, így az átvételnél nincs lehetőség a vásárlási utalványok, egyéb kedvezmények beváltására.
Kérjük, legyen Önnél mindig pontos összeg, hogy megkönnyítse a futárszolgálat munkatársa számára a visszajáró kezelését.

Előre utalás fizetés esetén: A megrendelés visszaigazolása után mellékelünk önnek egy Díjbekérő számlát amin minden pontos cégadatot megtalál.

A KL-SAFETY.HU fenntartja magának a jogot arra, hogy külön szállítási költséget határozzon meg.
Ezekben az esetekben, tehát amikor a KL-SAFETY.HU külön szállítási költséget számít fel, a webáruházban az adott termék ára mellett külön tételként kerül feltüntetésre a szállítási költség.
A KL-SAFETY.HU fenntartja magának a jogot arra, hogy egyes esetekben meghatározza a fizetés módját.
A megrendelt áru a teljes vételár és szállítási díj kifizetésig a KL-SAFETY.HU tulajdonában marad.
A K&L Safety Kft. webáruházán keresztül történő vásárlással kapcsolatos főbb információk
A webáruházban kiválasztott termékeket házhozszállítással, vagy a szállítócég által megadott csomagpontok valamelyikén személyesen vehetik át a vásárlók.

GLS
GLS CsomagPontok

4.2. Házhozszállítás

A webáruházban megrendelt termékeket a MPL futárszolgálat szállítja házhoz, a megrendelés során megadott magyarországi szállítási címre. A megrendelt termékekről és a szállítási folyamatról a vásárló folyamatos tájékoztatást kap a KL-SAFETY.HU és a MPL futárszolgálat által e-mail formájában.Amennyiben a megrendelési folyamat során a vásárló igényelte az SMS-ben történő értesítést is és megadta mobiltelefon számát, akkor a házhozszállítás várható időpontjáról SMS-ben is értesül (díjmentes szolgáltatás).
A megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat 24 órán belül szállítja házhoz.
A MPL futárszolgálata csak hétköznapokon szállít csomagot (Városokban lehetséges szombati kiszállítás is).
A pénteken 10.00 óráig sikeresen leadott megrendeléseket legkorábban hétfőn kaphatja kézhez a vásárló. Amennyiben pénteken 10.00 óra után adja le rendelését, úgy a megrendelését legkorábban kedden szállítja ki a futárszolgálat.
A számlát a vásárló minden esetben a csomagban kapja meg. Amennyiben utánvételes kiszállítást kért, fizetésre kizárólag készpénzben, utánvéttel van mód, az átvétel alkalmával, a szállítást végző futárnak.
Amennyiben a vásárló már online, előre utalás fizetéssel előre rendezte a számlát, úgy már nem terheli semmilyen költség a házhozszállítás során.
A Deichmann a megrendelt termékek házhozszállítását csak Magyarország területén belül vállalja.
A raktár munkatársai a beérkező rendeléseket regisztrálják és a csomag összeállítása után átadják a futárszolgálatnak.
A vásárló a csomag összeállításakor kap e-mailt a várható szállítási időponttal. A kiszállítást a MPL futárszolgálat végzi munkanapokon 8:00 és 16:00 óra között.
A MPL SMS-ben vagy e-mailen értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és az MPL weboldal közvetlen linkjét.
Az online felületen a címzett számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhat egy új kiszállítási dátumot, megadhat egy másik címet, vagy átirányíthatja a csomagot egy GLS csomagontba.
Ez az üzenet tartalmazza az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.
Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítjük e-mailen vagy SMS-ben.
Az üzenet tartalmazza az MPL weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot.
A szállítási értesítők tartalmazzák a csomagszámot és a futárszolgálat ügyfélszolgálatának telefonszámát, melyen időpont módosítást kérhet a vásárló legkésőbb a kiszállítás megadott időpontját megelőző 3 órával.
A Vevő köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni, valamint meggyőződni arról, hogy a számlán szereplő tételek a valóságban megegyeznek a rendelt, és kiszállított termékekkel.
Ha ezzel kapcsolatban bármilyen probléma felmerülne, javasoljuk, hogy a vásárló lehetőség szerint késedelem nélkül vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, a hiba elhárítása érdekében.
Hiánytalan teljesítés esetén a Vevő köteles az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően a számlára, fizetés módjára és arra vonatkozó reklamációkat, hogy a kiszállított csomag nem a megrendelt terméket tartalmazza, nem áll módunkban elfogadni!

Adatvédelem és adatbiztonság :

A megrendelések pontos és gyors teljesítése érdekében a KL-SAFETY.HU elektronikus adatfeldolgozást alkalmaz, melynek során  minden esetben tiszteletben tartja  a vásárlók személyhez fűződő jogait, az adatvédelemre és adatbiztonságra vonatkozó hatályos jogszabályi rendelkezéseket.

A KL-SAFETY.HU webáruház weboldalán történő adatszolgáltatás önkéntes. A KL-SAFETY.HU weboldalon történő regisztrációval a vásárló hozzájárul személyes adatai kezeléséhez.
A KL-SAFETY.HU garantálja minden olyan személy elmentett személyes adatainak bizalmas kezelését, akik regisztráltak a KL-SAFETY.HU weboldalán (regisztrált felhasználók).
A megadott adatokat a KL-SAFETY.HU webáruház a honlapon regisztrált vásárlók azonosítása, a vásárlókkal történő kapcsolatfelvétel, online termékrendelés, statisztikai kimutatások készítése, hírlevél küldése valamint marketing célok elérése érdekében rögzíti.
A KL-SAFETY.HU csak azokat az adatokat dolgozza fel, melyek fenti célok eléréséhez szükségesek, és amelyeket a vásárló önkéntesen ad meg a regisztráció során.
Ezek az alábbi személyes adatok: megszólítás, név, lakcím, e-mail cím, születési dátum, jelszó, fizetéssel kapcsolatos adatok és telefonszám.
A KL-SAFETY.HU garantálja, hogy a vásárló hozzájárulása nélkül ezen a weboldalon kívül nem gyűjt személyes jellegű adatokat.
Jelen adatvédelmi nyilatkozat keretében a KL-SAFETY.HU arról szeretné Önt tájékoztatni, hogyan és milyen célokra használják fel az Ön személyes adatait és hogyan garantálják az Ön adatainak védelmét:
A KL-SAFETY.HU a személyes adatokat a mindenkor hatályos vonatkozó jogszabályok megtartásával kezeli,  különös tekintettel az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, a az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során, Strasbourgban, 1981. január 28. napján kelt Egyezmény kihirdetéséről szóló 1998. évi VI. törvény, valamint a Magyar Tartalomszolgáltatók Egyesületének a tartalomszolgáltatásra vonatkozó működési, etikai és eljárási szabályzata, és különösen annak a személyes adatok és információk kezeléséről és védelméről szóló 2. számú mellékletének és a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény hatályos szabályaira.
Adatainak a webüzletben történő felvételének és feldolgozásának célja a KL-SAFETY.HU-nál leadott rendelései lebonyolítása.
Ez az adatfeldolgozás azért fontos, hogy a KL-SAFETY.HU a webáruházon keresztül létrejövő szerződésekből eredő, vevőkkel szembeni kötelességeinek eleget tudjon tenni, a vásárlók online vásárlását fel tudja dolgozni, a vásárlók kérdéseire válaszolni tudjon, műszaki problémák esetén segítséget nyújthasson vagy felvehesse a kapcsolatot a vásárlóval.

Alkalmazandó jog :

Amennyiben jelen ÁSZF valamely rendelkezése érvénytelen lenne, az a továbbiakban nem alkalmazható és az érvénytelen rendelkezés helyett a törvényi előírások az irányadóak és az ÁSZF visszamaradó rendelkezései továbbra is teljes hatállyal bírnak.

A KL-SAFETY.HU és a vásárlók közötti jogviszonyra a magyar jog irányadó.
A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. és a további hatályos magyar jogszabályok rendelkezései megfelelően irányadók.
A Szolgáltatással kapcsolatos fogyasztói panasszal a vásárló az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság, az elektronikus hirdetésekkel kapcsolatosan a hírközlési hatóság eljárását kezdeményezheti.

Kapcsolat a KL-SAFETY.HU-val :

Amennyiben kérdése merül fel webáruházunkkal, az azon keresztül igénybe vehető szolgáltatásokkal kapcsolatosan, hívja telefonszámunkat a +36704194448 (H-P: 8-16) számon vagy írjon e-mailt az alábbi címre Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát..

Kellékszavatosság (rejtett anyag, vagy gyártási hiba esetén történő igényérvényesítés) :

A kellékszavatossági igény érvényesítésének együttes feltételei:

  • két (2) év belüli vásárlás
  • a vásárlásról szóló számla / vagy  visszáru nyilatkozat / vagy szállítólevél megléte
  • a lábbeli tiszta állapota.
  • Reklamációs eseteket kizárólag a KL-SAFETY.HU székhelyére történő elküldése után áll módunkban kezelni.

    A kellékszavatossági igény nem érvényesíthető:

    • ha a vásárlást számla / vagy  visszáru nyilatkozat / vagy szállítólevél nem igazolja;
    • ha a szavatossági igény érvényesítésének határideje eltelt;
    • rendeltetésellenes használatból eredő hiba esetén;
    • helytelen kezelésből, tárolásból eredő hiba esetén;
    • elemi kár, sérülés, erőszakos külső behatás okozta hiba esetén;
    • ha a lábbeli – különösen a hiba jellegének, felfedezése időpontjának tükrében – túlzottan elhasználódott, túlhordott;
    • ha szakszerűtlen/házilagos javítás következményeként a hiba súlyosbodott vagy annak oka, keletkezése, mértéke emiatt már nem megítélhető
    • ha a hiba vásárláskor is látható volt, vagy a hiba meglétét írásban közölték a vásárlóval.

    A kellékszavatossági szabályokat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) 6:159-167. § -a részletezi.

    Ennek értelmében a kellékszavatossági igények érvényesítésére nyitva álló két (2) év két részre tagolódik:
    1.) A vásárlás napjától számított hat (6) hónapon belül, ha bármilyen rendellenességet, hibát észlel a cipővel kapcsolatban, azt kérjük, késedelem nélkül jelezze felénk.
    A hibát legkésőbb a felfedezésétől számított 2 hónapon belül kell bejelenteni, a késedelmes igénybejelentésből eredő kárért a KL-SAFETY.HU nem felel.
    A hibás/meghibásodott/kifogásolt terméket természetesen nem célszerű tovább használni, mivel az ezzel okozott kárt a forgalmazó nem köteles megtéríteni.
    Amennyiben a hiba eredete, jellege, így a reklamáció jogossága nem egyértelmű, vitás a felek között, úgy a KL-SAFETY.HU saját költségén független szakvéleményt kér ennek megállapítására.
    2.) A vásárlás napjától számított hat (6) hónapon túl, a 2 éves időtartam végéig kétség, vita esetén a Vásárló saját költségén bizonyíthatja, hogy a meghibásodás oka már eladáskor benne volt a termékben.

    Az alábbi esetekben a kellékszavatossági igény nem érvényesíthető:

    • A vásárló igényét határidőn túl jelentette be
    • Természetes elhasználódás miatt
    • Helytelen kezelés vagy tárolás miatt
    • Erőszakos külső behatás miatt
    • Beázás következménye (kivéve, ha a lábbeli vízálló köztes béléssel rendelkezik)
    • Bőrtalp elkopása viselés következtében (ennek megelőzésére javasoljuk, hogy vékony gumiréteget tetessenek a sokat hordandó bőrtalpra)
    • Járótalp kopása
    • Külső fizikai behatás miatt keletkezett bőrhiba, egyéb ilyen módon keletkezett sérülés esetén

    A Ptk. alapján, minden olyan esetben, ha a hiba az áru értékének és használhatóságának csökkenése nélkül megjavítható, úgy a Vásárló csak abban az esetben kérheti javítás helyett a cserét vagy a készpénz visszafizetését, ha az nem eredményez aránytalanul nagy többletköltséget a javításhoz képest a KL-SAFETY.HU számára.
    Amennyiben a KL-SAFETY.HU a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy annak nem tud eleget tenni, a vásárló – választása szerint – arányos árleszállítást kérhet, vagy elállhat az adásvételtől (tehát visszakérheti a termék vételárát) vagy más termékre való kicserélését kérheti.
    Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
    Javítás esetén a szavatossági idő annyival meghosszabbodik, amennyi ideig a Vásárló a terméket nem tudta használni. Amikor egy termék javításból vagy minőségi bevizsgáltatásból visszaérkezik üzletünkbe, munkatársaink értesítik Vásárlónkat.
    Ezeket a lábbeliket az értesítéstől számított 3 hónapig őrizzük meg üzleteinkben.
    Felhívjuk figyelmét, hogy piszkos/ szennyezett/ sáros/ vizes cipőt higiéniai okok miatt nem vehetünk át.
    Kérjük, tiszta, száraz állapotban szíveskedjen a cipőt reklamáció esetén visszahozni.  
    Felhívjuk figyelmét, hogy cégünknél a lábbelik méretprobléma vagy egyéb okok miatti cseréjére csak abban az esetben van lehetőség, ha a terméket még nem viselte, tehát az teljesen új állapotban van.

A vásárlástól való elállás joga :

A fogyasztó és a vállalkozás  közötti  szerződések részletes szabályairól szóló, 45/2014. (II. 26.)  kormányrendelet rendelkezései alapján a vásárló, az áru átvételét követő 14 napon belül, indoklás nélkül elállhat a vásárlástól.

  • a) a jelen ÁSZF mellékletét képező nyilatkozat-minta felhasználásával; vagy
  • b) az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja.

Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a vásárló nyilatkozatát az elállásra nyitva álló határidő lejárta előtt elküldi.
Fenti elállási határidőre vonatkozó rendelkezések nem érintik a vásárló azon jogát, hogy az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és az áru átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.
A határidőn belül gyakorolt elállás a felek közti szerződés megszűnését eredményezi, mely alapján az átvett terméket és a megfizetett vételárat vissza kell szolgáltatni a másik félnek.
Ha a vásárló eláll a szerződéstől, köteles a terméket eredeti, sértetlen állapotban a számlával együtt haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni az alábbi címre.

  • K&L Safety Kft.
  • 5121 Jászjákóhalma Bethlen Gábor út 18/A

A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a vásárló a terméket a határidő lejárta előtt elküldi illetve leadja.
A KL-SAFETY.HU kizárólag új állapotú (sérülésmentes, hiánytalan tartalmú) eredeti csomagolásában visszaadott termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat visszafizetni.
Amennyiben a termék a szokásos használat nyomait mutatja, úgy a KL-SAFETY.HU fenntartja magának a jogot arra, hogy az értékcsökkenés miatt egy arányos összeget visszatartson és a vételárat csak részben térítse vissza.
A vásárló csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
Amennyiben a 14 napon belüli elállás jogán visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, a KL-SAFETY.HU a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított harminc napon belül visszautalja a vásárló részére az előzetesen megadott számlaszámra.
A KL-SAFETY.HU mindaddig visszatarthatja a vásárlónak az elállás folytán visszajáró összeget, amíg a vásárló a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Visszaküldés esetén az árut bármely postahivatalban, vagy MPL csomagpontban, esetleg más szállítócéget megbízva fel lehet adni egy visszaküldő matricával ellátva (mely tartalmazza a címet, a feladó nevét).
A visszaküldendő dobozba kérjük, minden esetben mellékelje a kitöltött visszáru nyilatkozatot!
Amennyiben elállási jogának gyakorolásával kapcsolatos kérdése merül fel, hívja az alábbi telefonszámot: +36704194448 (H-P: 8-16).
Kérjük, hogy a visszaküldéskor lehetőség szerint az eredeti csomagolást használja és mellékelje a kitöltött visszáru lapot is.
Későbbi térítési igények elkerülése érdekében, óvatosan ellenőrizze az árut és ne okozzon benne kárt (pl. karcolás, foltok, kopott talp stb.).
A visszaküldő lapokat a vásárlás során a dobozban mellékelve találja.
A termékek visszaküldésének költségei minden esetben a vásárlót terhelik.
Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

REKLAMÁCIÓ KEZELÉS
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság fogyasztóvédelmi tájékoztatója az internetes vásárlásokkal kapcsolatos legfontosabb tudnivalókról itt érhető el. NFH

×

Weboldalunk a megfelelő müködéséhez - vásárlói kosár, azonosítás, egyes megjelenési elemek, statisztika (Google analytics) stb. - sütiket (cookie) használ, weboldalunk további használatával elfogadja ezen sütik használatát.